Robert Sanga

Robert Sanga

Wednesday, February 10, 2010

Et sted å reise

Et sted å reise
Av Robert Sanga
31/01/2010

Jeg liker å reise til forskjellige steder. Jeg har vært i store byer og små byer også. London by er et sted hvor jeg ønsker å reise til på ferie. Jeg vet at den by er en av de mest kjente byen i verden. Vi kan oppleve mange ting.
London har mange attraksjoner. Jeg ønsker å besøke flere plasser. Jeg vil først dra til Madame Tussauds hvor det er naturtro kopier av mange viktig mennesker. Jeg vil ta bilder med mektige politikere og populær skuespiller. Det blir spennende å se på dem.
Jeg skal til mine slektninger som allerede bor der. Jeg skal spise tradisjonell mat sammen med dem. Vi vil ha en hyggelig tid sammen. Det blir veldig koselig å møte og spise sammen. Etter lunsj, vi skal på kjøretur i byen.
Vi vil kjøre gjennom Tower Bridge. Jeg vet at denne broen er kjent for design og konstruksjon. Det er mulig å lære noe av Britisk rik historie fra Museum. Jeg skal se på mange utstillinger i Museumet.
Jeg skal også til London Dyrepark. Jeg vil se alle typer dyr. Egentlig, jeg er ikke så glad i slanger. Jeg tror at det vil ta meg en uke å dra rundt i byen. Det er fordi London er et sted å reise med mange attraksjoner.

No comments:

Post a Comment