Robert Sanga

Robert Sanga

Monday, April 5, 2010

Skilsmisse og Separasjon

Av Robert Sanga

Dato: 12-03-2010


Det er forskjellige måter å bli skilt og separert på. Skilsmisse og separasjon betyr at ektepar ikke lenger bor i samme hus eller leilighet. Noen ektepar gir opp og skiller seg altfor fort, men noen gjør ikke det. Alle ektepar er ikke like.

Jeg har lært at det tar cirka et år å få skilsmisse brev fra fylkemannen i Norge. De må være separert et år før de blir skilt. Noen ektepar trenger offisielle papirer men noen gjør ikke det. Alle ektepar kan gå fra hver andre når de vil. Ingen kan bestemme over dem.

Ektepar kan få formelle skilsmisse papir med en gang i hjemlandet mitt. De kan dra til advokat å registrere skilsmisse. Noen ektepar kan bare bli skilt uten å registrere seg. De kan gjøre det hvis familie og slektninger er enige med dem.

Jeg vet at ingen ønsker å bli skilt da de gifter seg. Det er ikke så lett å være separert med noe kjære i familie. Skilsmisse er en av det store problem i samfunn rundt i verden. Men det er også bedre å skille seg hvis ektepar krangler hele tiden. Ektepar kan skille seg hvis de ikke vil være gift lenger.

I Norge, er det ikke vanskelig å gifte seg eller skille seg. Men det tar lengre tid enn hjemlandet mitt å få skilsmisse papir. I Burma, er ektepar avhengige av hver andre på forskillige måter. Derfor, vil de ikke gå fra hver-andre innenfor en kort periode. Men de gjør ikke det i Norge. Det er fordi alle er veldig selvstendige. Jeg synes at det er bedre. Alle bør nyte kvaliteten i livet.

4 comments:

  1. Dr. Agbazara er en stor mand,denne læge hjælpe mig med at bringe tilbage til min kæreste, der bryder op med mig for et år siden med hans kraftfuld spell casting og i dag er hun tilbage tigger om at acceptere hende tilbage. så hvis du har brug for hans hjælp i et forhold eller ægteskab problemer kan kontakte ham på e-mail: ( a g b a z a r a @ g m a i l . c o m ) eller WhatsApp ( +234 810 410 2662 ). Og få løse dit problem som mig.

    ReplyDelete
  2. Jeg heter Linnea Magnus, jeg kommer fra Oslo, men jeg er flyttet til Skottland med mannen min, jeg vil dele denne gode nyheten om livet mitt med alle og med de som trenger hjelp i tårnekvinner / Forhold. Jeg led i seks år, min mann forlot meg og fortsatte å ha en annen kvinne bare fordi familien hans ikke elsket meg, og fordi jeg ikke kunne gi ham en baby, gråt jeg i syv år fordi mannen min skilt meg. Jeg leter etter staver som skyen hjalp meg på nettet. Jeg møtte så mange tryllekunstnere, de hevdet alle pengene uten å hjelpe meg, men den 3. juni 2019 så jeg et online bidrag fra en god magiker som heter Drigbinovia. Jeg bestemte meg for å komme i kontakt med ham da jeg kom i kontakt med ham, han fortalte meg at problemet mitt var løst fordi jeg hadde kontaktet ham, jeg fortalte ham alt mitt problem og han lovet å hjelpe meg å returnere mannen min tilbake. Drigbinovia instruerte meg og viste meg hva jeg skulle gjøre så jeg følger alle instruksjonene og gjør det han ba meg gjøre etter tre dager han fortalte meg at mannen min vil ringe meg før jeg sover den dagen og beklager. Så snart han fortalte meg alt, ringte mannen min meg og spurte meg om å ta ham tilbake etter seks år med skilsmisse. I dag deler jeg denne meldingen fordi jeg vil at verden skal vite og det er en god jobb, og jeg er også veldig glad for å være gravid, og for de av dere som trenger hjelp, problemer med jobb eller kampanje, kontakt Drigbinovia i dag og løse problemet ditt her er e-post: doctorigbinovia93@gmail.com eller whatsapp ham på jeg +2348144480768 Jeg lover deg at ditt problem vil bli løst

    ReplyDelete
  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformål, fruktbarhetstast ..Kontakt Info:
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp: +234 (815) 542-5481

    ReplyDelete
  4. Min mann og jeg har vært gift i omtrent syv år nå. Vi var lykkelig gift med to barn, for den siste måneden begynte jeg nå å merke litt merkelig oppførsel fra ham og noen uker senere fant jeg ut at mannen min ser noen. Han begynte å komme sent hjem fra jobb, han bryr meg nesten ikke om meg eller barna lenger. Noen ganger drar han ut og kommer ikke en gang hjem igjen i ca 2-3 dager. Jeg gjorde alt jeg kunne for å rette opp dette problemet, men alt var forgjeves, jeg ble veldig bekymret og trengte hjelp Da jeg surfe på Internett en dag kom jeg over en webside som antydet at Dr. Igbinovia kan hjelpe med å løse ekteskapelige problemer, gjenopprette ødelagte forhold og så videre, så jeg følte at jeg skulle prøve ham, så jeg tok kontakt med ham, og han gjorde en trylleformel for meg bare to dager min mann kom til meg og ba om unnskyldning for de gale han gjorde og lover å aldri gjøre det igjen siden da alt har gjort kom tilbake til det normale. Jeg og familien bor lykkelig sammen igjen .. Takk til Dr. Igbinovia. Hvis du trenger en stavebeslag som kan kaste en spell som virkelig fungerer, foreslår jeg at du kontakter ham. Han vil ikke skuffe deg. Dette er e-posten hans: doctorigbinovia93@gmail.com eller WhatsApp / viber +2348144480786 ta ting for gitt og det vil bli tatt fra deg

    ReplyDelete